8.B

2013/2014

Aktuality a drby z naší třídy

Aktuality

16.16. Žáci 4.ZŠ vyhráli florbalový turnaj Orion cup, který se konal ve sportovní hale v Chebu a postoupili do okresního kola, které se bude konat na stejném místě 16.1.2014.

2.9.13 Osmička začíná.

-------------------------------------------------------------------------------------

9.5. Naše škola získala dvě postupová místa (2 x 2.místo ml.a st. dívky) a 3.místo mladší chlapci a 4. místo starčí chlapci. Okresní kolo kam postoupily dívky bude 15.5. v Mariánských Lázních. Fotky najdete zde.

7.5. Fotky z soutěže Besip najdete zde.

6.5. Lucka, Pavel a Milan se zúčastní soutěže Besip. Sraz v 8.30 před Sovou. Soutěží se v jízdě zručnosti, ve zdravovědě a v pravidlech silničního provozu.

6.5. Zítra jedeme na enviromentální procházku do Aše. Sraz třídy je v 7.45 před nádražím. Návrat je plánován na 14.00 hodin.

22.4. Ve čtvrtek 25.4. jedeme na výlet do Prahy. 6.30 odjezed od divadla. 10.00 - 10.30 prohlídka Prahy. 13.30 -14.30 oběd. 15.00 - 16.40 kino. 17.30- 17.30 odjezd z Prahy.

15.4. Ve čtvrtek 18.4. v 18.30 hodin se konají třídnické schůzky.

12.4. Tři třetí místa a jedno čtvrté pro 4.ZŠ Cheb. Milan, Honza, Pavel a Filip obsadili se školním družstvem 3.místo v okresním kole v plaveckých závodech, které se konaly v chebském bazénu. Fotky a video štafety našeho družstva najdete zde.

5.4. Pavel Ferling a Filip Svárovský vybojovali postup školního družstva do okresního kola v plaveckých závodech.

27.3. Od úterý 2.4. se budeme mít nový rozvrh. Více zde.

25.3. Ve čtvrtek 25.4. jedeme na výlet do Prahy

13.1.13 Odjíždíme na lyžák do Železné Rudy. Fotky najdete zde.

9.12. Video z vystoupení naší třídy na vánočních trzích je zde.

5.12. Ve čtvrtek 6.12. a v neděli od 13.00 do 13.30 budou mít žáci naší třídy vystoupení na vánočních trzích na chebském náměstí.

4.12. Fotky s bruslení jsou zde.

3.12. Jdeme bruslit na kluziště na náměstí.

6.11. Ve čtvrtek 22.11. proběhnou třídní schůzky. 1/2 hodiny před mohou rodiče získat info o lyžáku.

25.9. Honza Skopový byl ve školním družstvu na přespolním běhu, které získalo 2.místo. Starší kluci byli na 1.místě u holek to bylo stejné, jedno 1. a jedno 2.místo.

24.9. Aktualizovali jsme rozvrh hodin a přidali nové žáky do soupisky.

14.9. Ve čtvrtek 27.9. jdeme na pochoďák.

3.9. Vesele do školy. Čeká nás sedmá třída.

--------------------------------------------------------------

24.7. Umístnili jsme třídní fotku na naše stránky a připravili jsme je na příští školní rok. Fotili jsme se ve Františkánské zahradě.

16.6. Pár fotek z třídního výletu do ZOO v Chomutově jsou zde.

12.6. V pátek 15.6. jedeme na třídní výlet do ZOO v Chomutově.

19.5. Jsme jeli na výlet do Prahy. Byli jsme v kině CineStar na Smíchově na filmu Cars2 a v Království železnic také na Smíchově. Pár fotek najdete zde.

17.5. Zítra jedeme na výlet do Prahy.

11.5. Jsme navštívili třídírnu padu v Černošíně. Fotky z exkurze zde.

11.5. Ve středu se Simona, Lucka, Pavel a Milan zúčastnili dopravní soutěže v DDM Sova. Náš tým obsadil 4 místo z 12 týmů. Fotky najdete zde

7.5. Dnes jsme byli na pochoďáku. Ráno jsme jeli vlakem do Františkových Lázní. Tam jsme hledali informace o pramenech a potom jsme přes Komorní Hůrku došli do Chebu. Fotky jsou zde.

25.4. Ve čtvrtek 26.4. proběhnou třídní schůzky. Připravte si polšáře na zadek.

21.3. Škola - Náš tým Modří draci dnes nepostoupil do dalšího kola na turnaji "O pohár ministra školství". Milan Skopový si připsal dvě asistence.

21.3. Škola - Dívčí florbalový tým Modré dračice skončil na pěkném třetím místěn na turnaji "O pohár ministra školství".

20.3. Škola - Zítra hraje náš školní tým florbalový turnaj "O pohár ministra školství.

11.3. Sára, Kačena a Šárka se zúčastnily taneční soutěže KD Svoboda v Chebu.

7.3. Školní družstvo Modří draci odehraje v úterý 20.3. florbalový turnaj "O pohár ministra školství" v tělocvičně na Skalce. Více info zde.

5.3. 4.a 5.hodinu jdeme do muzea na akci.

27.2. Naše spolužačky Sára a Kačena byly na literární soutěži a umístnily se na 6. a 7. místě.

9.2. Máme nový rozvrh. Zkontrolovat si ho mužete zde.

29.1. Soupiska FC Modří Draci: L.Anděl, M.Buřič, L.Kompit, J.Kupec, M.Michalíček, J.Miksa, T.Ondrovič, L.Prager, J.Šatra, T.Semotám, J.Skopový, M.Skopový, D.Snášel, F.Svárovský, R.Tměj, K.Vácha, P.Vichr

6.1. Naše 4.ZŠ Cheb se přihlásila na florbalový turnaj o "Pohár ministra školství ". Jméno týmu je FC Modří Draci.

14.12. Tým žáků naší školy obsadil 3.místo na florbalovém turnaji Orion cup. Do okresního kola jsem se neprobojovali.

10.12. Milan a Jan sestavili tým na Orion cup ve florbale,který se koná na 6.ZŠ 14.12.

9.12. V úterý 13.12. jdeme do kina.

2.12. POZOR !!! Máme nový rozvrh zde.

26.11. Naši spolužáci pod vedením paní učitelky Kindlové zahájili vánoční trhy v Chebu pásmem s vánoční tématikou. Video a fotky zde. Také návštěvníci trhu si mohli koupit výrobky naší školy. Ve stánku se střídali naši učitelé. Odpoledne prodávala naše třídní učitelka

25.11. Pavel, Filip, Milan a Jan byli v týmů naší školy v okresním kole v plavání, které proběhlo v chebském bazénu. Mladší dívky i chlapci zvítězili i v okresním kole. Starší kluci byli v okresním kole druzí a starší dívky obadily 3.místo. Fotky z okresního kola zde.

24.11. Od 18.00 hodin třídní schůzky.

22.11. Jdeme do divadle na hru "Mnoho povyku pro nic".

16.11. Pavel, Filip, Milan a Jan byli v týmů naší školy na závodech v plavání. Naše škola zbývají chebské školy zle rozdrtila. Video a fotky ze závodů zde.

27.10. V pondělí 31.10. píšeme kontrolní diktát a písemku ze zeměpisu.

5.10.  Jan Skopový byl v družstvu mladších žáků naší školy, které obsadilo v okresním kole v přespolním běhu v Aši 3.místo.

27.9. Mladší žáci z naší školy postoupili do okresního kola v přespolním běhu. Které se koná v Aši 5.10.